Hemmafru

img_8744 (MMS)

Hinner inte riktigt blogga för det är tentavecka. Vilket innebär att jag inte bara jobbar 100% utan att jag dessutom förvandlas till en liten hemmafru som fixar det mesta här hemma för att Mikael ska hinna plugga. Är bortskämd med att han i vanliga fall brukar laga mat varje dag då han kommer hem tidigare så det har varit en tuff vecka. Att dessutom städa, diska och hinna träna... Men det kommer löna sig för när han är färdig ska vi bli rika och jag får åka på solsemester jämt! =) Godnatt gott folk.


Kommentarer
edsvalla-fia :) säger:

hihi du skriver så kul Cicci. Många roliga inlägg som jag nu har legat o läst innan lampan släcks och jag ska ropa på john blund.

Skönt att se att ngn annan också hemmafruar ibland:D jag försöker också se det som att min man faktiskt är o tjänar stora pengar inför framtiden hehe. kämpa på du e grym! Precis som Theres skrev! Menade du Terre?



Jag vet precis hur svårt det kan vara att flytta till en ny stad. Vi gör det för ngt bra gumman! du e stark!



kram på dig!

2011-01-25 | 00:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback