Helgen & dagen

Har haft en helt underbar, underbar helg med flickorna! Tog på tok för lite kort som faktiskt går att använda så det enda ni får reda på är att det var härligt att ha dem här och jag längtar så mycket till våren då de kommer igen.

Igår var deppdag till max då de åkte hem och jag såg inget positivt med livet. Men idag är en ny dag och jag har haft mitt andra (och första riktiga) pass med Eric på SATS. Jävlar vad hårt det var! Kunde knappt ta mig hem efteråt... Nu har jag dessutom storstädat så min kropp väääärker och skriker GÅ OCH LÄGG DIG! Så det ska jag göra nu.

 

Vi på stan!

 

Måste hålla mig över vattenytan så...

Positiva saker just nu:

Jag var grym på gymmet idag!

30-årsfest på lördag i Uppsala (ska bo på hotell)

Vinfest hos Kina den 29:e

Mikael

 

Godnatt!


Kommentarer
Marie säger:

Du har även oss gumman, lite längre bort bara.

Var verkligen en super mysig helg och tack för att vi får bo hos er. Längtar massor tills nästa gång jag kommer upp. Puss finaste finaste Cicci och är super stolt över dig

2011-01-11 | 10:19:12
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback