Dag 25 – En första

img_4024 (MMS)

Just nu är det en första på allt. Första natten i den nya lägenheten, första middagen, första besöket... Känns så underbart att äntligen bo här och man hittar små positiva saker hela tiden. Har varit full rulle hela helgen så har inte hunnit njuta så mycket än men det kommer väl. I fredags var vi ute och firade Henriks 30 års dag med hela klanen Rangfeldt och i går fortsatte det med överraskningsfest i Gamla stan till samma födelsedagsbarn. Mycket trevlig kväll! Nu ska jag packa upp alla mina grejer i min första garderob jag någonsin haft som man kan gå in i. Får man kalla den en mini walk in closet...? =)


Kommentarer
Mamma säger:

Grattis till lägenheten, jag är jätteglad för eran skuld.Hoppas ni kommer att trivas bra där.Det ska bli kul att få komma till Stockholm och hälsa på. Hoppas det blir snart.

puss o kram mamma.

2011-04-03 | 21:11:27
Linda säger:

Stort Grattis igen till er* Det här var ni verkligen värda=)....Hoppas ni kommer trivas bra och att allt rullar på i stora staden.

Hälsa Mikael ta hand om er och njut!!

Kram

2011-04-04 | 10:22:30
anneli säger:

Det var verkligen en fin lägenhet! Ha det så bra och sköt om er, kram

2011-04-04 | 10:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback