Träningsnarkoman nästa!


Från och med idag är jag (lite oväntat) guldmedlem på SATS. Har ju provat på hela den där Friskis & Svettis grejen men gympa var inte riktigt min typ av potatis så jag kollade runt lite och tyvärr så måste jag lägga ut en hel förmögenhet för att hitta ett ställe som kan erbjuda mig det jag vill ha... Det måste finnas många danspass och möjlighet att kunna träna på flera anläggningar eftersom jag inte vet var jag kommer att bo framöver. Och Sats står där med öppna armar och bjuder på både Zumpa och Kinesis (..?) Jävlar va vältränad jag kommer att bli, så måste det ju vara eftersom jag betalar så mycket väl..?

Annars rullar allt på som vanligt, det var måndag i går och tisdag idag... Stickar som bara tusan eftersom det var fler som blev förtjusta i min nya mössa!





Kommentarer
Linda säger:

Underbart träna lite för mig med=)....väntar med stor spänning på mössan!! Ha det bäst hälsa gubben=) Kram*

2010-09-29 | 19:01:56
Marie säger:

Shit nu måste jag me ligga i hårdträning då =) Duktig du e, trodde dock inte du skulle bli medlem i sats måste jag säga.

Tråkigt att du inte gillade salsan, men jag förstår vad du menar.

E lite skumt att krama okända män. Tycker det e riktigt jobbigt när vissa alltid skall påpeka att man skall kolla dem i ögonen. Gillar jag inte alls.

Står alltid o kollar åt ett annat håll.

Om du hinner med får du gärna sticka en mössa åt mig =) Skulle betala dyrt för att få en Cicci mössa.

Längtar massor tills du kommer, börjar räkna ner nu.

Puss o Kram o ge en kram till Mikael oxå.

2010-10-01 | 09:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback