Sollenkroka ö

I helgen har jag bara försökt att bli frisk. Skulle egentligen åkt till Hannah i Eskilstuna i fredags efter jobbet men eftersom jag fortfarande hostar mig genom nätterna och var helt slut efter veckan på skolan så sköt vi upp det några helger. Lördag drog vi ut en ytterst kort stund till Manillaskolan och Hepathas familjedag innan det bar iväg till Sollenkroka ö, Malin och Oskar med vänner för en liten kräftskiva. Bussen tog en timma ut och sen kom Oskar och Zelda och hämtade oss med båten för att ta oss ut till ön. Det är helt sagolikt fint och med ett underbart lugn på denna plats. Tack Oskar och Malin för en fin stund ihop!

Zelda

Sollenkroka Ö

Promenad men Malin och Josefin

Kräftkalas

Kvällsmörker

Frukost

 

 


Kommentarer
Lukas Axelsson säger:

Hej ja det är en jätte trevlig ö jag och min bror är där varje sommar minst 2 veckor och jag älskar sollenkroka ö det e så underbart och gott om fisk :D

2011-02-06 | 01:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback