Ingen salsa!

Har gått hela dagen och dragit mig för salsan ikväll, det var samma ska förra veckan och jag vet inte varför... Kanske är själva grejen att man står och kramar okända män i en gammal källarlokal och inte riktigt kommer någonstans hur mycket man än trevar på med stegen (kan bero på att det typ inte finns så många män att träna med så hälften av tiden försöker man få till det ensam) Så jag åkte hem och la mig på sängen och vägrade åka fast Mikael i all välmening försökte tvinga mig. Visste att jag skulle få dåligt samvete om jag inte gick då jag redan har betalat för skiten (och är nog uppfostrad att om man påbörjar något så ska man avsluta det) Så jag ringde till mamma och sa att hon var tvungen att säga att det var okej att jag inte går dit mer utan heller borde gå på H&Ms rea och köpa något fint. Det sa hon att jag fick! =)

Jag är drottning i mitt eget liv! (som en mycket klok man sa till mig varje fredag i 4 års tid)

Rean var också skit, vilket jag borde förstått men jag hittade en jättefin sjal en annan affär.

I morgon är det fredag hela dagen - Jippi! (förrutom att jag stänger...)

Kommentarer
Therés säger:

du gjorde rätt gumman, att shoppa är det roligaste som finns!! =)

PUss och kram. Saknar dig! nu ses vi snart

2010-10-01 | 09:55:31
Cilla säger:

Åååååhhhh Kalle Hill!

Ja du, du är drottning i ditt egna liv. Tyckte du gjorde ett klokt val :)

2010-10-05 | 15:13:49
Bloggadress: http://cillasaxplock.blogspot.com
Cicci säger:

Ja, gud vad jag saknar de där två herrarna!

2010-10-05 | 15:59:28
Bloggadress: http://www.cicciochstockholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback