Höst i Stockholm



Nu är det höst här i Stockholm för idag har vinden varit rå och regnet hängt i de tunga molnen. Jag gillar hösten om det är klarblå himmel och frisk luft. Får hoppas att det blir en sån höst i år...

Jag är fortfarande sjukt trött varje dag när jag kommer hem från jobbet och jag vet att det är för att jag inte har kommit igång med träningen än (varför är man så lat..?). Men i morgon är det jag som beger mig till Friskis & Svettis och kör prova på i två veckor. När jag såg Stockholms siluett i mörkret i söndags så trodde jag att mitt hjärta skulle gå sönder för att jag bor här och inte hemma där allt det fina finns. Så för att bota mitt hjärtesorg är det dags att ge sig ut igen och hitta på lite saker. Får se vad jag komma på =)

Idag bokade iallafall jag, Kina och Sofie på jobbet en resa hem den 3 december då vi ska gå på Jul på Liseberg. Ska bli toppenkul att få ta med tjejerna ut på en tur på stan!

Kommentarer
Frida säger:

Hej Cicci!

Vad skoj att du läser min blogg! Man blir ju så nyfiken på vilka alla är, det är ju oftast samma lilla grupp som kommenterar. :)

Ser att du har flytta till Sthlm, vad roligt! Är det jobb eller kärleken som tagit dig dit, till fel sida sverige? ;) Haha! Du har inte så långt hem, det är ju tur det. Men däremot så har du 1000 gånger fler klänningar i butikerna att välja mellan när du ska ut. ;) Njut av din mojito! Kram Frida

2010-09-16 | 18:12:40
Bloggadress: http://mittlivmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback