Helg - lite här och lite där...

Så har helgen kommit och gått. Just denna har jag tillbringat lite här och lite där. Tog tåget till Hannah och Eskilstuna direkt efter jobbet i fredags och hade en helkväll med hemmagjord pizza, vin och massa skitprat. Vi hade ett helt år att ta igen så det blev en del om livet i allmänhet och allt som hänt. Hannah och jag studerade till tolk tillsammans och nu gör hon ju det som jag egentligen också skulle gjort, nämligen tolkar. För min del känns det alltid lite sorgligt när vi pratar om hennes jobb. Då blir jag påminnd om hur det blev och var jag är idag. Men i fredags kom jag på mig själv med att tänka att det är okej. Jag gillar mitt jobb idag och är väldigt tacksam för att jag fick det. Kanske en liten vändning i livet...

Jag, Hannah och Lova den där sommaren som var helt galet rolig!

 

Dagen efter drog jag vidare för att möta upp Mikael hos Oskar och Malin i Uppsala. Jag och Malin hade bestämt oss för att ha stickjunta samtidigt som killarna skulle spela FM =) Vi stickade som bara den, åt god mat och tittade på "Lite sällskap", att hänga med Malin och Oskar är alltid lika kul!

 

 

Min mössa som jag stickade klart...

Uppsala är så mysigt. Om det inte låg så långt från Stockholm skulle jag lätt bo där!

 

Hoppas ni haft en trevlig helg!

 



Kommentarer
Linda säger:

Åååh vilken fiin mössa =) kan man beställa en till vinterns kalla??!!! Super fiina glasögon oxå...hoppas allt är bra annars? Själv mår jag fin fint vänjer mig mer o mer för varje dag som går att det finns saker på min kropp som är i vägen som inte funnits där innan dvs min älskade mage=). Hoppas vi kan få till en liten träff snart. KramKram*

2010-09-26 | 20:31:19
Marie säger:

Älskade vän vad jag saknar dig!!

Pratade faktiskt med Monica på jobbet att hon skulle säga till nästa gång hon åker till Sthlm så kan jag åka med henne.

Blir ju lite billigare iaf =)

Längtar massor tills du kommer hem.

Hoppas du kan umgås i massor.

Massa pussar o kramar

2010-09-27 | 10:02:26
Tesse säger:

saknar dig också!

Jag vill också åka med Monica på jobbet.. ;)

kan man få beställa en sådan blå-vit mössa?

PUss och kram!

2010-09-27 | 11:09:27
Cicci säger:

Åhh, mina fina vänner!



Jag saknar er så mycket, ni fattas mig! Hoppas ni kan komma snart så jag får visa mitt Stockholm... =)



Visst stickar jag till dig Terre, vill du ha en randig..?

2010-09-27 | 17:48:56
Bloggadress: http://cicciochstockholm.blogg.se/
maria i kanada säger:

ååh, vilken mysig mössa du gjort! ska sätta igång med mer stickning när jag kommit hem. :) finns det någon bra beskrivning för mössa någonstans? KRAM!

2010-09-27 | 18:15:59
Tess säger:

skitsnygga mössa! :P

många kramar från mej!

2010-09-29 | 00:07:21
Bloggadress: http://lillarange.blogg.se/
Lova säger:

Helt galet rolig var den sommaren!!

2010-10-07 | 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback