De herrelösa hundarna...

Här kommer ditt inlägg Marie =)

Igår var jag iväg med Sandra och Henrik för att besöka Hundstallet som hade öppet hus för allmänheten. Där fanns hundar i alla storlekar och former som av olika orsaker inte hade ett ett hem och som gärna ville ha en ny matte eller husse. Jag trodde inte hundar blev omhändertagna i Sverige för vanvård men det verkar visst inte vara så ovanligt. Många av dem verkade ganska aggresiva och det förstår jag...

Så här söt kan man vara och ändå inte har någon som älskar en, hur är det möjligt!?

Ska jag skicka den på posten Marie..?

 

Idag pratade jag med mina fina tjejer när de var och fikade hos Terre. Shit vad jag saknar er!!

Fredag!


Kommentarer
Tesse säger:

Och vi saknar dig!

men snart ses vi.. =)

puss och kram

2010-09-06 | 22:55:47
Marie säger:

Saknar dig massor vännen!

Glad att du kommer hem på fredag, men blir ännu gladare om du tar med vovven som ligger o sover hem till mig :) så nu får du gå tillbaka dit o paxa den till mig. Kramar i massor så ses vi snart

2010-09-07 | 14:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback