Härlig fredag i Stockholm

Igår var en riktigt bra dag! På jobbet var det fullt upp från morgon till slut och slut var precis vad jag var när vi släppte av de sista till taxin. Men då var det bara att leta reda på lite ny energi för först väntade en liten AW med Michaela som jag gick tolklinjen med (som var här på en weekend med sina tjejekompisar). Det var trevligt och ett härligt gäng som provade diverse drinkar på Vampires Lounge. Inredningen följde namnet och vi satt på en liten soffa med horn bredvid en kista och över våra huvuden hängde små fladdermöss. Drinklistan var imponerande med allt från Frozendrinkar till härliga glassdrinkar med daim och chokladsås...




Sen drog jag och Mikael vidare på Söder för att gå på spelning med fina flickor från jobbet. Skulle äta middag ihop och lyssna på Familjen. Jag hade ingen aning om vad Familjen var för något men om någon frågar om jag vill hänga med på något en fredagskväll nu för tiden så tackar jag inte nej. Det kan ju inte bli mer än skit och oftast blir det kanon. Sen att Familjen bestod av en enda kille från skåne som stod och skråla falskt till elektro musik är ju en annan sak =) Vi stannade 4 låtar sen gick vi hemåt i natten. Underbar kväll! Tack Sofie för att du tar med mig på nya konstiga saker!!


Ikväll blir det Ladies Night med Kina och hennes vänner, något som jag också tackade jag till bara sådär för längesedan när vi precis lärt känna varann och det är jag otroligt glad för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback