Sköna Söndag

Idag sov vi farligt länge då vi kom hem sent från Marlena och Mikaels lilla glöggfest igår. Det var mycket trevligt och speciellt roligt och se hur det bodde då de faktiskt hyr en liten lägenhet som sitter ihop med ingen mindre än Linda Bengtzing. Marlena och Mikael har precis som vi nyss flyttat hit men lyckades väldigt fort hitta en lägenhet. När jag sedan hörde att det var Bengtzing som var hyresvärd så var jag mer än lite sotis. Jag har ju till och med en skiva med henne (vilket jag verkar vara ganska ensam om i min ålder) så det borde varit jag!

Tyvärr var hon inte hemma men här bor hon... =)

 

Idag är det ju söndag och det är en av mina favoritdag på veckan. Den ligger oftast helt öppen och det är tillåtet att slappa hur mycket som helst. Min började riktigt bra då min kära man fortsatte sin fina tradition med att bjuda mig på nybakta scones under helgerna.

 

 

Jag älskar dig extra mycket för detta! =)

 

Sen drog vi ut på stan och försökte få lite julstämning denna första advent. Vi hann med både julmarknad, skytningen på NK, en sväng till marsipanbåten och lite julklappsinköp innan vi åkte hem igen.

 

 

Förstod inte alls temat i år och det var verkligen inte så imponerande som alla försökt lura mig med.

 

 

Nu ska vi se på film och äta marsipan, trevlig söndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback