Höstlov

Nu är det höstlov och tempot trappas ner på jobbet. Jag ville verkligen inte gå dit idag då jag gillar skolan bäst och faktiskt inte känner att jag hittat min plats på fritids än. Men jag måste erkänna att dagen var hur lugn och skön som helst. Idag har vi promenerat, grillat korv ute i höstvädret, gjort lergubbar och spelat uno. Helt okej dag =) Ser redan fram emot i morgon då vi ska ha femkamp och baka. Det är skönt att få lite mer tid att bara hänga med arbetskollegerna och jag måste säga att killarna på min avdelning är störtsköna.

Idag har vi ätit middag på stan med alla syskonen Rangfeldt och mamma Annelie. De följde med från Säffle och gör stan osäker såhär på lovet. Vi fick äran att ha lillasyster Therese här som sovgäst så nu är vi tre i vår lilla lägenhet. Det är mysigt dock, men får låna nagellack och får tips på bra shoppingaffärer.

Nu ska jag snart sova, är hur trött som helst. Det blir så när det går för många dagar utan att jag tränar. Jag vet att jag behöver det men allt jag vill är bara att åka hem och lägga mig och käka godis (var kommer detta enorma sockersug ifrån..?) Men i morgon blir det SATS. Avslutar med en bild på mig när jag var ute och sprang på Djurgården förra veckan som en påminnelse om hur skönt det var när jag var färdig. Kanske får det mig att ta mig i kragen..?

Hmm, tänk att jag lyckades springa och ta kort samtidigt...

Ciao!

Kommentarer
Marie säger:

Oo höstlov, tänk när man hade sån lyx o hade massa lov.

Fast jag jobbar ju hellre en att plugga så semestern är väldigt skön den med, dock lite kort.

Snart kommer du hem till oss!!!

Räknar dagar här hemma.

Saknar dig i massor o nu ska jag få krama på dig i två helger i rad =) Lycklig.

Puss

2010-11-02 | 09:38:11
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/
Maria säger:

Hur kan du vara så snygg på joggningfärden! :)

2010-11-02 | 13:12:35
Bloggadress: http://mippy.blogg.se/
range säger:

Kanske boven heter Eken? ;)

2010-11-05 | 00:05:40
Cicci säger:

Marie du får det att låta som det är jag som har lov. Gick faktiskt upp kl 05.20 igår för att jobba så så härligt är det inte. Ungarna har lov, vi har det lite mer soft... =)



Haha, jag är allt annat än snygg när jag springer. Flåsade som en häst men det syns inte på bilden =)



Du menar sockerboven Eken. Kan vara så men jag tror en helg i Värmnald och kafferepets mecka gjorde sitt... =)

2010-11-05 | 08:00:45
Bloggadress: http://mikaelocicci.blogg.se/
Mikael säger:

:) varför länkar du till våran reseblogg??

2010-11-05 | 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback