En bild säger mer än tusen ord...

... så här kommer min underbara lördag i bilder...



Flickorna hade planerat en överraskning till mig - Relaxavdelningen på Sportlife!



Vi bubblade...



...gjorde ansiktsmask...



...och bastade. Vinet flödade under tiden.



Finaste flickorna!



Efter lunch och lite shopping landade vi hos Marie för lite aktiv vilopaus.



Fika.



Sen plev det hemgjord pizza.



Vi med tillskott av Emmy.



Galenpanna.



Den klurade du på ett tag Marie... =)



Terre tog ett glas för mycket...



Och jag tyckte jag var skitsnygg i min nya klänning.



Sen fick vi besök av killarna.

Lördagen var en helt underbar dag! Jag njöt av varje minut vi spenaderade tillsammans och när jag sen åkte hem i natten var jag så rörd av allt ni hade planerat fixat och gjort att tårarna trillade samtidigt som jag hade ett stort leende på läpparna. Om jag får välja så ska varje helg i Göteborg vara såhär!

Jag älskar er!

Kommentarer
Therés säger:

Och vi älskar dig!

En väldigt lyckad lördag!

Den där Pizza reklamen var precis på TV, tänkte på dig..

" Fun .. of cooking!" nånting sånt.. ;)

Puss å kram

2010-11-08 | 22:13:57
Terre säger:

Håller med!!! Varje helg borde vara så här fantastisk!! Älskar dig oxå gumman och väntar å längtar redan massor till nästa gång du kommer hem, undra vad vi ska hitta på då?! =)

puss å kram

2010-11-08 | 22:20:19
Bloggadress: http://sessantessan.blogg.se/
L§ säger:

Väldigt snygg var du i klänningen=)

Får man fråga vart du köpt den??

Ses snart igen! Kram

2010-11-08 | 23:25:04
Lisa säger:

Åh va mysigt ni verkar haft det! Hoppas vi ses snart. Kram

2010-11-09 | 10:30:23
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Cicci säger:

Ja, vi saknade dig Lisa! Synd att du var sjuk...



Klänningen är köpt på H&M såklart =)



Ja, vad ska vi göra nästa gång tro... Jag får nog kolla upp det!



Kram på er!!

2010-11-11 | 12:44:30
Bloggadress: http://www.cicciochstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback