Ni betyder så mycket för mig!

img_0690 (MMS)

Bästa kvällen! Förstår att de få läsare jag har utöver personerna på bilden säkert är trött på att höra min eviga kärleksförklarning till mina vänner. Men när vi ses är det som att allt faller på plats och man behöver inte göra något annat än att vara. Var härligt att kunna bjuda hem alla till mig för en gång skull (mamma är i Egypten) och man fick sin dos av de vanliga samtalsämnerna. Kampen att hinna bota sina onda knän i vardagen, giftemål, bäbisar, allmänt skvaller om vem som är gay och livet som en Happy Pancake:are. Jag njöt varje sekund!


Kommentarer
Anonym säger:

Tack för ikväll gumman, god mat, gott vin och ännu goare tjejer.. =)

Härligt att se dig igen!! Kärlek

2010-12-29 | 23:55:10
Terre säger:

Instämmer med föregående talare... skönt att du är hemma lite hos oss!! Tack för en toppenkväll! puss å kram

2010-12-30 | 01:06:34
Bloggadress: http://sessantessan.blogg.se/
Frida.... säger:

Ja vi kommer verkligen på bra saker att prata om.....

All kärlek te er min goa tjejer.... pöss

2011-01-03 | 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback