Hängit värre...


Fy, vilken trist dag! Blev plötsligt sjuk igår efter jobbet och är fortfarande jättehängig. Tur att Hernrik har köpt ny Tv med massa fina kanaler. Idag har jag hunnit med att titta på ett program om grävlingar, ett om skönhetstävlingar för alldeles små barn och ett udda om könsbyte. Japp, det var min dag...

Att vara sjuk och hemma är värre än långtråkigt men att vara det här som är så långt i från vad som är "hemma" för mig är otroligt deprimerande. För mycket tid att fundera över varför jag gör detta. Mikael som alltid är så duktig på att förklara varför är inte hemma så jag sitter här själv med mina funderingar. Men i morgon är det fredag så jag har bestämt att jag bara får tycka synd om mig själv idag sen är det slut! =)


Godnatt!

Kommentarer
maria i kanada säger:

tips, upptäcka Södermalm och Gamla Stan, om du inte redan har gjort det!

2010-08-26 | 23:19:26
Linda säger:

Usch din stackare =( hoppas du blir frisk snart.

Kram*

2010-08-27 | 06:54:21
Lisa säger:

Krya på dig! Uppskattat med blogg =) Kram Lisa

2010-08-27 | 07:36:53
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/
Sofia säger:

Åh vad roligt att följa dina äventyr i den stora staden! Lova att uppdatera flitigt :)! Saknar dig gums med snart ses vi igen!! kram kram

2010-08-27 | 08:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback