Kom vår!

Mars är här och jag kikar lite efter våren varje dag. Än så länge är det nog lite tidigt men i år känns det lite extra viktig att den kommer. 

För vår har så mycket positivt med sig som ljus, lättare kläder och lyckligare själ. Men vår innebär i år även den sista behandlingen för ett tid. Hur det än blir efter det så är det sedan min tid att få vila och vara i fred. 

Att bara vara och spendera lagom mycket tid till att räkna ner dagarna tills vi ska åka till Thailand. 

Jag känner mig trött, sliten och lite avtrubbad så vill mest få det gjort. Så att jag kan få komma fram till allt det fina jag har i livet som väntar på mig. Och det är massor! Tränar mig varje dag på att vara tacksam för allt jag har istället för sorgsen över det jag saknar. Livsviktig lärdom! 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback