Vinbar och lagom med jobb

Tillbaka på jobbet men bara för två ynka veckor innan det är dags för ledighet igen. Första är gjord och jag vägrar hetsa upp mig så här mitt i sommaren så har tagit det lugnt på jobbet och istället fyllt kvällarna med så mycket roligt jag orkat. 

Det har öppnat fin, fina vinbarer runt om i Göteborg och dem måste man såklart testa! Hann med två stycken förra veckan och har jag tur kan jag nog få med en den här veckan också. Tjejkväll på Olssons Vin på Tredje lång. Kan rekommendera den varmt! Är man själv på kontoret får man lyxfika vid 10 och äta glass efter lunch. Dejt med han den där på Forssén & Öberg (även kallad Champagnerian) Avslutningsvis tillbringades söndagen ute på Brännö med Malin och Oskar som var i stan för bröllop. På kvällen slöt Peter upp och vi åt en väldigt god middag på Taco & Tequila. En riktigt bra söndag med andra ord! 









Kommentarer
Anonym säger:

Vad mysigt ni ser ut att haft det!😍

Svar: Det har vi! 😍
Cicci

2016-07-15 | 17:05:58
Anonym säger:

Inte Anonym utan Svärmor 😘

2016-07-15 | 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback