Varbergs stadshotell - Asia Spa

I julklapp gav jag min fina mamma en heldag med mig. Vad mer kan man önska sig?! : )

Hon fick inte veta innan vad som skulle hända utan skjutsades till Centralstationen där jag berättade att vi skulle ta tåget till Varberg och Stadshotellest spa avdelning samt äta brunch. Väl på tåget drack vi bubbel och pratade i kapp oss så mycket att vi nästan missade att hoppa av. 

Spat var riktigt fint och mysigt med flera olika avdelningar att gå runt och njuta utav. Och allt med en helt underbar utsikt utöver ett vintrigt Varberg. Tog inga kort alls för det fick man inte men minnet värmer gott! Bilder lånade på nätet.





Kommentarer
Anonym säger:

Tack för en helt underbar fin söndag.
Det lever jag länge på.
Puss o kram / Mamma

2016-01-20 | 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback