Nedräkning

Målet just nu är vår resa till Thailand. Vi räknar ner dagarna och skickar små peppande bilder till varandra för att försäkra oss om att dagarna faktiskt blir färre fram till målet.

Det händer mycket roligt under våren fram tills vi ska åka men jag känner att den här resan är så otroligt viktig för mig. Först var jag orolig att vi inte riktigt tänkt över situationen när vi helt plötsligt bokade tre veckor i juli (ville jag verkligen åka till Thailand i början av en eventuell graviditet?) men efter sista behandlingen blev det istället min livlina. Jag klamrade mig fast vid tanken att bara jag tar mig dit så kommer allt bli bra. Då får jag tre veckor på mig att njuta, koppla av och koppla bort livet för en stund. 

Med jämna mellanrum går jag in på Instagram och knappar in positionen för "vår" strand och tittar till den. De bilderna får mig att kliva upp på morgonen. 
Bilder lånade från öppna konton på Instagram. Jag ser mig själv först gunga lite innan jag slår mig ner i en solstol med en så där. Snart blir det min verklighet! 




Kommentarer
Anonym säger:

😍😍

2016-04-27 | 09:11:08
Svärmor säger:

❤️❤️

2016-04-29 | 15:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback