Äggplock!

Så har vi tagit oss genom två tredjedelar av vår IVF behandling.

Efter spray la vi till lite sprutor och det har gått jättebra. Väldigt stolt över mig själv och min underbara kropp som tagit sig genom detta med bravur med tanke på mängden medicin som pumpats in. 

I morgon är en riktigt stor dag då vi ska tillbaka på Sahlgrenska och få se resultatet av behandlingen hittills (plocka ut äggen). Senare i vecka väljs ett ut som får komma tillbaka i värmen. Sen är det bara att vänta och se om oddsen är med oss. 

Har inte riktigt förberett mig hur jag ska ta mig genom detta eller funderar på hur jag kommer att reagera på ett positivt eller negativt utfall. Det enda jag egentligen vet är att det med största sannolikhet kommer att lösa sig för oss någon gång. Antingen sker det nu eller så får vi ta nya tag och försöka igen. 

Men något som vi önskar är att nu få lov att gå genom sista delen bara jag och Mikael. Vi har tagit med er en bit på vägen för att jag kände att det kändes bra men nu vill vi som alla andra par få möjlighet att ha vår eventuella graviditet för oss själva. Den dagen det känns bra så kommer jag berätta hur det gick. 

Så håll tummarna för oss i morgon! 



Kommentarer
Svärmor säger:

<3 <3

2015-10-07 | 14:48:59
Anonym säger:

Mona. 👍👍

2015-10-08 | 16:50:00
Sofia säger:

Håller tummar och tår, puss!!!

2015-10-11 | 08:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback