Ny liten vän!

Förra veckan slog det oss att vi inte kan åka till New York med varsin mobilkamera. Kändes lite fjuttigt och inte minst tråkigt då det oftast inte går att använda bilderna mer än i sociala medier. 

Jag kan ingenting om kameror så jag skickade och frågade den mest kamera-kunniga person jag känner, nämligen Hanna. Hon fotograferar alltid och även oss när vi förlovade oss för 3 år sedan.
Hannas verk.

 Fick massvis av nybörjartips och annat att tänka på. Väl i affären visste vi lite vad vi ville ha och blev sedan övertalade att ta med den här hem 
En kompakt systemkamera med helt underbara funktioner. Som att vi kan ta riktigt bra bilder som sedan överförs direkt till våra mobiler då den har wi-fi. Visste inte ens att det fanns...

Ser fram emot att blogga med riktigt fina bilder framöver! 

Här kan ni se mer av Hanna: www.tanthanna.se


Kommentarer
Anonym säger:

Ska bli kul att se vad den kan. Helt underbart när man slipper släpa på en gigantisk kamera för att kunna ta bilder med skärpa och kvalitet.

2015-05-05 | 10:21:17
Hanna säger:

Den anonyma kommentaren är från mig :) /Tanthanna

2015-05-05 | 10:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback