Dipp och upp igen!

Efter en total dipp och träningsuppehåll är jag nu tillbaka på banan igen. Gjorde mitt första pass på nästa två veckor i måndags och gick därifrån med lyckliga steg.

Det visar sig att jag inte alls mår bra av att inte träna (speciellt inte psykiskt). Jag kunde inte heller på något sätt hitta någonting annat som jag tycker är lika roligt. Så efter 25 förslag på annan motion från Mikael gav jag upp och insåg att jag vet redan. Pausen gav mig i alla fall motivationen tillbaka och nu är det bara skönt att komma igång igen. 

För att ändå ta vara på de känslor som fanns så har jag bestämt mig för att bryta av mina Crossfit-pass med lite mer Bikramyoga. Så idag köpte jag ett 10-kort och kämpade mig genom ytterligare ett pass. Det var inte fullt så traumatiskt den här gången och 90 min kändes inte oändliga. Men vad tufft! 
Nu är jag helt totalt slut för idag och kommer sova gott inatt. Bästa känslan som finns! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback