Bikram Yoga



I veckan fick Lisa den briljanta idén att vi skulle prova något nytt. Så idag var det fyra förväntansfulla tjejer som steg in på Bikram Yoga i stan.

Jag har testat yoga i värme förut när jag bodde i Stockholm och hade en väldig positiv bild av det. Använde ord som avslappnande och behagligt när jag beskrev det för tjejerna. 

Det som sedan väntade mig i det där 40 gradiga rummet i 90 minuter är ingenting jag kunnat förbereda mig för. Kan inte riktigt sätta ord på hur jobbigt det verkligen var. Höll på att mentalt ge upp någonstans i slutet då mer svett forsat ur min kropp än under en hel livstid. 

Men nu är det gjort och fast jag var i chock i säkert 20 min efteråt funderar jag på att prova igen. Nästa gång ska vi klättra! : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback