Tidig julklapp

Jag gillar att ge julklappar till mig själv, de är oftast de bästa klapparna jag får. Första gången jag gjorde det så gav jag mig själv 6 st timmar med en personlig tränare och träffade någon som frågade mig om jag hört talas om Crossfit. 

Nu behöver ju inte alla julklappar vara så livsomväldande som kanske de årets klapp blev men ändå. 

I år gav jag mig och Mikael lite mer tid för annat och möjligheten att komma undan något väldigt tråkigt. Jag gav oss grovstäd i julklapp. I tisdags var det en tjej hemma hos oss som städade på alla de platser i min lägenhet som Gud glömt. 

Under badkaret, i tvättmaskinen, i ugnen, i ALLA mina köksskåp bland annat. Jag har aldrig sett min ugn så ren någonsin. All heder till Olga! (hon hette så) 

Nu kan jag bara dammsuga lite och damma hyllorna så har jag ett betydligt mer skinande hem än innan. Bästa julklappen ever! Har ni sett..?! 



Kommentarer
Carro säger:

Vem städade i Mikaels köksskåp då? 😉

Svar: Vad menar du? Mikaels vad..?! 😏
Cicci

2015-12-03 | 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback