2015

2015 är året då vi bestämde oss för att ha roligt. Vi skulle leva livet lite extra för att det som fanns framför oss var lite ovisst. Vi passade på helt enkelt.

När jag nu ser tillbaka på året så kan jag inte annat än att se att vi lyckades riktigt bra. Vad mycket roligt vi har gjort och vad vi har unnat oss! 

2015 var året då vi reste mer än någonsin (Prag med mamma, New York till Mikaels 30 års present, Utforskandet av mitt Norge och en spontanresa till Kroatien) Vi sov rekordmånga nätter på hotell men även premiärnätter i tält. 

Vi hade en toppensommar med så mycket spontanitet och små äventyr att jag blir alldeles varm i själen när jag tänker på det. Och detta med fina älskade människor som finns i vår närhet. 

När hösten kom var vi redo att ta oss an årets största utmaning; vårt första IVF försök. Det gick inte alls som vi ville på flera plan men vi tog oss genom det. På något sätt känns det nu som att det skulle vara omöjligt att trycka in en sån stor positiv händelse som en graviditet i 2015 också. 

Kanske var det menat och att första delen av året var så oerhört bra för att vi skulle orka med hösten. 

Året slutar på bästa sätt med att vi båda är friska och mår bra. Jag fick en lyckad Crossfittävling i ryggen (vilket jag njuter av varje gång jag tänker på det) samt avslutar åter på bästa sätt med nyår på Västkusten. 

2016, här kommer jag! Hela året ligger framför mig som ett tomt blad. Så det som inte kunde klämmas in i 2015 kan få komma nu... ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback