Biverkningar

Höstens stora äventyr närmar sig med stormsteg. Snart är det dags att ge sig in i IVF-karusellen. Jag känner mig lugn och att jag just nu mår väldigt bra, det måste ju vara ett bra utgångsläge. 

Så fast jag tror att det kommer gå bra så finns det en sak som oroar mig. Första delen av behandlingens  medicinering har en väldigt sjuk biverkningslista. 

Vad sägs som att 1 av 10 till exempel kan få hjärtklappning, hudutslag, ökad eller minskad huvudbehåring (!), sjuklig, blåsbildning i äggstock, nervositet, humörsvängningar och sömnrubbningar.Notera alla motsatser i listan, får ju värmekänsla i huden bara av att läsa den. Undra om man kan få välja viktnedgång och ökad huvudbehåring. Känns som en vinst : )

Kommentarer
Carro b säger:

Ja alltså biverkningslistor är ju helt sjuka. På min migränmedicin står att en av de vanligaste biverkningarna är huvudvärk.

2015-08-28 | 10:26:29
Cicci säger:

Visst är det härligt Carro... Tänk om min kunde ha graviditet som biverkning ; )

2015-08-30 | 19:57:35
Bloggadress: http://cicciochstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback