The Stock Yard

Idag efter ett riktigt tufft fredagspass på Vagnhallen drog vi på stan för en hamburgare. Då Butchers Market var stängt pga renovering så googlade jag lite på ett annat ställe jag hört talas om.
På gatan lite längre ner från Butchers ligger The Stock Yard som även de serverar riktigt goda hamburgare. Stuket är det samma och jag gillade dem extra mycket för att de var precis lagom stekta (lite rosa) med luftigt bröd och goda tillbehör. De pommes som serverades till var goda men Maries sötpotatispommes var snäppet vassare.
Maries lite nyttigare variant.
Blev så mätt att jag var tvungen att avlägsna vissa accessoarer.
 
Pluspoäng för lokalen som var liten men bra planerad så man inte behövde trängas med bra ljudnivå och ingen matos. Riktigt bra ställe med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback