Klackarna i taket!

I fredags gick jag på AW med några av tjejerna och ett gäng vänner till dem. Det har snart gått en vecka och jag har inte återhämtat mig än...

Vi startade med bubbel och vin i relaxavdelningen på Wellness Exclusive och fortsatte på Maries takterass. Det är kul att komma ut och träffa nytt folk och jag minnas att jag kände mig härligt lycklig när vi satt på takterassen med Göteborg nedanför oss, utspridda på filtar med gott i glasen, pizza och allsång med gitarr. Livet var underbart! 

Sen kom lakritsshoten och livet blev lite mindre underbart... 

Tror inte det är hälsosamt att bli så kalasfull i min ålder och att hela lördagen gick åt till att ligga i fosterställning gör att jag kan ha sagt:

- Jag ska aldrig dricka alkohol igen 

Här kommer några få bilder från när jag var ovetande lycklig 


Vilken kväll...


Kommentarer
Terre säger:

Riktigt bra foton måste jag säga 😂😂😂
Aldrig mer dricka alkohol förrän imon! ☝️

2014-09-12 | 17:23:53
Bloggadress: http://alltochingentingmestingenting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback