Helt slut!

Det är tungt på jobbet just nu. Ingenting jag kan gå in på självklart och visst löser vi det mitt lilla gäng och jag men oj vad det sliter. 

Därför kom jag hem i fredags efter veckans jobb och träning med en kropp som knappt bar mig. Kände att det var nödvändigt att trycka på stoppknappen och bara vila. Så det gjorde jag. 

Tillbringade hela lördagen i pyjamas. I soffan. Med filt. Det var det. 

Åt frukost en evighet, borstade tänderna vid lunch och gick bara upp när jag blev hungrig. Lät tända ljus brinna ner och tände nya igen. Så härligt och välbehövligt. Söndagen tillbringades också hemma men med lite mer fix och avslutades med middag hos mor. Underbar helg! 
Pankakslunch!


Kommentarer
Cilla säger:

Du... var rädd om dig!

2014-10-20 | 22:07:37
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com
Terre säger:

Lät precis som min lördag och söndag. Gick omkring i stor t-shirt precis hela lördagen, när jag inte slappade i soffan då vill säga. På söndagen bjöd mamsen på middag. Gäller att njuta när dessa helger väl infinner sig :) 😘

2014-10-20 | 23:10:46
Bloggadress: http://alltochingentingmestingenting.blogg.se
Cicci säger:

Jag försöker Cilla! Så lätt att bara trava på....

Verkar som att de flesta i gänget haft en riktig slapparhelg : )

2014-10-21 | 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback