Hello Monkey

I lördags var Mikael iväg och jag hade lyckan att få dela kvällen med två fina vänner. 

Jag, Marie och Terre bokade bord på Hello Monkey för en smakupplevelse. Jag tyckte det mesta var jättegott men framförallt tycker jag det var väldigt trevligt att få äta vällagad och annorlunda mat. 

Hatar att gå på resturang och tänka "det här kunde jag lagat hemma" när maten kommer på bordet. I lördags var det allt från en sådan upplevelse. Kommer helt klart gå dit igen! 


Det bästa var nog ändå att vi fick gott om tid att bara umgås! Tack tjejer. 


Kommentarer
Lisa säger:

Hade velat vara med! Testa den på Linnégatan också, snäppet ännu bättre tycker jag. Kram

2014-10-13 | 20:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback