Tom på energi

Under veckan som var kom inga inlägg och igår inget Fredagsord. Det finns liksom ingen energi för något extra just nu. 

Hösten kom med mycket jobb. Kanske inte så att det blev så många mer timmar än vanligt bara mycket mer av allt på samma tid som innan. Detta för att rädda saker som gått fel och lösa situationer som dykt upp. Det är sånt som händer i min bransch och det är bara att göra det bästa av situationen.

Tyvärr har mitt bästa gjort att jag inte orkar så mycket annat. All energi går till Iris och träning. Utöver det längtar jag efter sömn och att bara få vila. 

Fram till dess tar jag en paus från allt och gör bara det som energin räcker till just nu.

Ha det så gott så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback