7. Sällskap

Steg ut från jobbet med lite lätt fredagshuvudvärk efter att kontaktat inte minst 28 företag idag i jakt på studiebesök till sommaren. Skulle egentligen åkt till Göta men kände att jag behövde lite luft så beslutade mig för en löptur istället. 

Så idag var det jag och skogen som tog sällskap. Det var skogen, jag, fågelkvitter, en grönska i alla dess nyknoppade nyanser och en härlig doft som bara våren bjuder på.

Bara vi två...
...ja, eller vi hade ju fler i sällskapet jag och skogen. Med på löpturen var även fröknarna: 

Total andnöd
Mjölksyra
Illamående
och 
Halsbränna

Påminn mig om att springa oftare och inte intala mig själv att min kondition är ok. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback