4. Kläder

Vilken tur att jag var och shoppade lite nya vårkläder här om dagen så att jag har någonting att visa. 

Har ibland lite svårt att hitta min stil och försöker så gott jag kan tänka efter mer nu för tiden när jag handlar. 

Ursäkta för bilderna, jag är ingen naturell modell, fick ta typ 100 bilder för att få till de här tre... : ) 
Nya boyfriendjeans. Är helt förälskade i dem! Köpt hos Vila
Det skulle kunna gå för pyjamas för så sköna är de men det ska vara finbyxor. Känner mig vuxen i dem och tänker att de bör bäras med ett par snygga pumps. Blus i omlott och dragkedja i ryggen fick också följa med hem. Köpt hos Vila
Ny bikini! Tänkte att jag för gång skull inte skulle vara sist i år. Är jättenöjd och tycker den sitter riktigt fint! Köpt på Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback