Ny-lya-fest!

Så kom dagen som vi strävat mot så länge. Vecka har varit galet stressig för att hinna färdigt till festen. Igår gick vi upp tidigt och höll på precis hela dagen fram till gästerna kom. Som tur var kom Marie, Terre och Lisa lite tidigare och såg till att det inte så helt kaotiskt ut när det ringde på dörren.

Det var knappt att färgen torkat på vissa ställen och välkomsdrinken serverades tillsammans med att gästerna var tvungen att hjälpa till och skruva ihop matsalsbordet : )

Men efter en liten stund kunde jag slappna av och njuta lite av att många av våra vänner hade åkt från när och fjärran för att fira våran ny lägenhet med oss. Jag hade otroligt trevligt men kände att kvällen gick alldeles för fort, hann inte sitta ner och prata med alla så mycket som jag ville. 

Tog bara en enda bild igår vilket är synd men det säger väl mer om hur trevligt jag hade. Tjejhäng i köket! 
Så tack allihop som kom på vår ny-lya-fest! Nu hoppas vi på många fler framöver! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback