29. Möte

Hela dagen har varit full med möten med fantastiska människor. Personer med samma intresse och galenskap som driver oss framåt tillsammans. Som att gå upp tidigt en lördags morgon och åka ut till ett gråmulet Marstrand för en 90 min lång hinderbana runt ön. Det har krupit, klättrats, hängt och sprungits i massor. 
Sen var det kort lunch för att gå på det igen. Då var det någon som var lite oCrossfit och fick ett litet gäng att skolka och checka in på Havshotellet lite tidigare där vi drack rosé och bubblade på spaavdelningen istället för att göra burpees och knäböj i snålblåst. Fy på mig! : ) 

Sen har det solats, druckits mer rosé och skvallrats i massor (det är förändringar på gång i Crossfit Götas annars så lojala gäng). Det hela avslutades med middag och häng i baren. 

Har inte tagit en enda bild under hela dagen för mobilen har inte fått följa med (den bild jag la ut har jag snott) Så vad som än händer framöver så är det mötena med dessa människor som följer med i hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback