Tejp!

Washi tejp eller wasabi tejp, det vill säga papperstejp som man kan sätta på väggen utan att det bli märken har länge cirkulerat bland inredningssidor. Jag har en svart som jag hängt upp bilder med i Backa men då väggen inte var slät fungerade det sådär. 

Nu har jag en helt ny lya full med släta och tomma väggar som ska fyllas med liv och personlighet. Jag hänger en del på Pinterest bland mängder av inspiration och här är mina kommande projekt med dessa små rullar...


Älskar diamanten! 
Enkelt men fint! Vill gärna ha en sänggavel men något annorlunda. Får inte vara något permanent då jag tror vi kommer byta säng snart och vill kunna flytta sängen utan att lämna märken. 
Eller en storstad..?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback