Hej IKEA!

Efter fyra besök på IKEA är vårt nya kök nu äntligen färdigritat och plocklista utskriven. Herre vilket projekt det varit och än har vi ju inte ens fått hem det. Första gången vi var där fick vi en snabb men väldigt opedagogisk kille som hjälpte oss och någonstans mellan alla klick han gjorde blev måtten på väggarna fel. Ovetande om missen kämpade vi med att få in alla skåp och förstod inte alls varför det inte fick plats på ritningen. 
I söndags innan jag upptäckt att 30 cm försvunnit var jag redo att sälja hela lägenheten bara jag slapp skiten. 

Men nu är vi i hamn och till helgen kommer köket hem till oss i tusen delar. Vad jag längtar tills det är klart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback