1/12/14

Emily Dahl på emilydahl.se har dragit igång årets julkalender inom bloggvärlden som i år går under temat "Året som gått

Ett inlägg för varje dag fram till julafton. Någon mer som vill haka på..?! 

En dag jag aldrig kommer glömma

Jag minns att jag var jättenervös och kämpade mig genom hela dagen med darrande händer och fjärilar i magen. Hade planerat så länge och ville så gärna att det skulle bli bra. 

Tror jag egentligen gjorde mitt frieri till Mikael på det sättet jag själv skulle velat haft det. Men jag visste att han skulle aldrig våga för han hade för höga krav på sig själv. Det var nu eller kanske aldrig om jag skulle väntat. Stockholm hade fört oss närmre och jag visste att honom släpper jag aldrig ur mitt liv. 

När han väl gick igenom dörren till vår lilla lägenhet i Enskede glömde jag allt jag skulle säga och började gråta. Minns inte ens om jag frågade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback