Utmaningar

Hej, det var ett tag sedan! 

Förra veckan gjorde jag något dumt. Jag prioriterade. Det i sig kanske är bra när det behövs men på grund av att jag kände mig stressad så prioriterade jag bort min träning. Sämsta saken i år. 

Jag fungerar inte så bra utan Göta, blir trött, hängig och lättirriterad. Dessutom äter jag inte bra för skiter man i det ena kan man lika väl strunta i det andra. 

Men nu är det ny vecka, nya tag och dessutom en härlig utmaning för en månad framöver 

Kör ät rätt-utmaning i tävlingsform med mina träningskamrater. I 4 veckor framöver ska vi prova olika typer av kosthållning för att få prova på hur det påverkar kroppen. Första veckan är glutenfri. Det känns som en enkel match! Jag och Mikael är i team och har valt att hålla sockret borta också då det verkligen behövs. Heja oss! : ) 

Bjuder också på lite bilder på Mikael när han sprang Tough Viking i helgen. Blev så himla imponerad över hur modig han är som vågade springa hinderbanornas hinderbana med eld, el, isvak och 12 andra utmaningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback