Umgås i kapp!

Då vi ligger efter rejält med vårt sociala umgänge efter renoveringen så körde jag all in i helgen. Ligger nu på soffan helt utmattad och ser tillbaka på en fin, fin helg! 
Fredagen avslutades med middag med fina vänner. Marie, Frida, Tess och lilla Fille kom hit på kycklingpaj och hemmagjord chokladpudding. 
Receptet kom från Underbara Clara och gjorde mig barnsligt förtjust. Gott var det! 
Lördagen startades med en lördagswod med Terre på Göta. Tror inte jag varit där på en helg sedan innan Fillipinerna. Har saknat att bara ta det lugnt efter passen, snicksnacka med folk och jämföra biceps : ) 
Senare på kvällen bjöd Stefan Andersson och Co. på show på Kajskul 8 tillsammans med pappa, Anneli, bror, Carolin, Nisse och hans Emma. Jag brukar säga att jag inte har något speciellt intresse för musik men det här gick rakt in i hjärtat! Vilka underbart begåvade människor. Var helt trollbunden hela kvällen. 
Idag bar det iväg till Post Hotellet med mamma för minispa och brunch. Vilken härlig dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback