Måndagsol


Vänersborg hälsade mig med måndagssol när tåget rullade in på stationen idag. Inte mer än rätt eftersom den bjöd på regn hela förra veckan. Har pendlat upp för ett jobb sedan en tid tillbaka och är lite smått trött på det. Men om allt går som det ska kanske jag kan släppa fri snart...

Helgen har varit skön! Loppisfynd i lördags och fortsatt renovering av möbler som jag köpt. Kön på att bli slipad och ommålad i finare kulör är ganska lång hemma hos oss just nu. Tur att det är påsk snart så jag kan måla i kapp mig. 

Igår rensades även balkongen fri från skräp och skrot så nu står den där naken i väntan på att bli klädd i trätrall och pyntad med vårblommor. Åkte och köpte 6 st träkragar i går hos en gubbe för ett projekt som ska stå i ena hörnet. Bilder kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback