Söndagarnas söndag!

Igår var en söndag jag bär med mig länge! Startade dagen med brunch och bad i alla dess former på Arken Spa med mamma. Gav det till henne i födelsedagspresent i maj men de stängde deras brunch över sommaren så vi har väntat på att den ska öppna igen. Brunchen var ok men spat var helt fantastiskt! Ska helt klart försöka boka in ett besök till innan jul. Spa över dagen var precis lagom så man hann med allt i lugn och ro. Så här har jag skrubbat, peelat, bubblat och fotbadat i timmar 
Efter Arken mötte jag upp Lisa och Marie på Enoteca Maglia i Majorna där Lisas bror jobbar som kock. Vilket ställe och vilken mat! Helt fantastiskt sätt att tillbringa sin söndagskväll på! 


Snodde bilden från Marie så fick med hennes huvudrätt. Själv åt jag risotto för första gången och hjälp vad gott! 

Kommentarer
Marie säger:

Oo där är badkaren =) Måste testas snarast! Tack för en super mysig söndagkväll vännen <3

2013-09-25 | 13:35:00
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se
Cicci säger:

Tack själv! Badkaren är ett måste! ☺

2013-09-26 | 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback