Nystart - Paleo

Semesterns matvanor sitter i och vägra släppa mig. Sockersuget kommer och går och jag stillar det med lite allt möjligt. Vet att jag borde komma igång igen med träningen ordentlig och få ordning på maten men stället äter ostbågar och skiter i allt

Men i söndags kom jag till en gräns och åkte och storhandlade åt det nyttiga hållet. Utan att fundera eller överanalysera för mycket bestämde jag mig för att hoppa på Paleo utmaningen igen. Har lite kortare mål på två veckor för att inte misslyckas och kör även en lightvariant med några undantag (mjölk i kaffe) 

Inne på dag två och det går bra men måste planera lite mer. Tårtkalas hos Tess på torsdag blir väl en prövning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback