Varför gör du på detta sättet?!

Jag skriver inlägg som bara försvinner, tror kanske Blogg.se skämta mig aprilo...

Har i allafall haft en superskön helg här hemma för mig själv. Mikael var iväg och jag tog vara på tiden och skämde bort mig själv med egen tid på Göta,  två rätters och ett glas vin. Gick och la mig pensionärsaktigt tidigt och vaknade sen därefter. Underbart! Sen kom han hem och då är det lika mysigt! 

Var även en sväng på stan i söndags. Var i akut behov av byxor och hade gjort min research väl så fick relativt smidigt med mig två par jeans hem. Rensade ut min garderob tills bara hälften av innehållet låg prydligt vikt kvar och hittade till och med några bortglömda fynd i klädberget. 




Höst, jag är redo! 

Så rullar ytterligare en vecka på. Det är Göta, lägenhetsvisningar, jobb, jobb och mer ont i halsen än vad jag har tid med. Tisdag nu kör vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback