Fullt upp!

Helgen kom och gick med en väldig hastighet och startade med en slitsam fredag. Visade sig att både buda på lägenhet, sköta mitt jobb, ragga ny mäklare till försäljning av min egna lya, stå, andas och föda mig själv blev för mycket. Fullkomligt rasade ner i soffan efter vi varit i väg och skrivit kontrakt och tog mig aldrig upp igen. 

Som tur var kom lördagen som var full med roliga saker vilket gjorde att jag kunde fokusera på annat för en stund. Först lunch med finaste Rebecka och Sofia plus barn. Alltid lika mysigt när vi ses! 


Minst i hänget <3

Sedan iväg till Tess som bjöd på fest då hon fyllt 30. Det var rakt in i dimman kan man säga. Drack så mycket så att till och med min iPhone blev full. Ni ser ju själva hur oskarp jag är...
Fasligt kul var det i allafall med god mat, dryck, dans och lek! 

Söndagen skulle bjuda på luftballongsfärd men det blev inställt på grund av ostabilt väder. Tur var väl det för mer sliten version av mig själv har jag aldrig upplevt. Ibland blir det inte som man tänkt sig men bra ändå... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback