Morgonpass och packlista

Sista veckan inför flytt och vårt sociala liv har åkt ner i flyttlådorna. Kör morgonpass hela veckan för att få tid att packa och städa på kvällarna. Träffar ingen utan äter, sover och tänker flytt hela dagarna långa (ja, jobbar lite också...) Men till helgen är det dags och sen väntar en ny start. 
Våra kvällsrutiner...
 
Åter igen måste jag bara säga att jag är så tacksam att jag har min träning. För en timma får jag en paus från allt och kan koncentrera mig på bara min kropp och mig själv. Helt underbart!

Ibland kan man dock fundera på om det är vettigt när man kommer till Göta kl 06.30 och ser det här:
Men fan vad skönt det var! 

 

Kommentarer
carro säger:

Obs! Köpa list står två gånger, men är bara struken en gång. En gratisstrykning coming up med andra ord!

2013-11-28 | 17:22:25
Cilla säger:

Jisses jag kräks nästan bara av att se listan... den från boxen då alltså ;)

2013-11-28 | 18:11:40
Bloggadress: http://www.cillasaxplock.blogspot.com
Cicci säger:

Carro: har fått en del hintar om detta : ) Har inte ens köpt någon list än så förstår inte hur den där strykningen kom till...

Men tack för peppningen! ; )

Cilla: den var inte så farlig som den ser ut! Hann dock bara till nr 9 och sen var tiden slut : ( Men det är typiskt Crossfit, man går in woden med värsta självförtroendet och går rakt in i väggen eller skiträdd och flyger rakt genom! Går aldrig riktigt att förutspå...

Snälla kom och prova igen snart!

2013-11-29 | 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback