Lördag med mamma

Startade dagen med att motvilligt vakna till klockan för träning och var sen så dum att jag gick in och kolla vad vi skulle göra på passet. Var så motigt att ta sig till Göta när jag visste att jag skulle bli tvingad att springa. Men jag underskattar mig själv och tog mig genom träningen helt utan att dö (som vanligt)

Sen mötte jag upp mamma för lite trädgårdsmässa på Liseberg. Ingen av oss har ju en trädgård men det var mysigt i allafall. Har lyckats ta mig till Liseberg hela tre gånger på en vecka, börjar bli stammis på stället. Tog oss sedan över gatan och tog hissen upp till en räkmacka på Heaven 23.

Så mysigt att bara få vara med lilla mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback