Lite här & lite där

Oj, vad dagarna rullar på. Har varit både hit och dit, här och där. Avslutade fredagen med att äntligen få träffa Rebecka igen. Hon blir mamma vilken dag som helst så jag ville passa på att krama lite på henne innan dess. Passade på att fotografera körsbärsblommorna på Järntorget efter en god måltid på Pinchos (jag vet, igen...)

Lördagen åkte vi iväg till Vänersborg för att fira Carro på hennes 30 års dag. Det var god mat och lekar som var både väldigt roliga och inspirerande (lär komma igen inom kort). Vi var hemma på hotellrummet som vi bokat lagom sent och vaknade upp till frukostbuffe som jag önskar jag kunde skriva var fantastisk men det var den inte utan mer ok.

Men det fick jag igen igår när jag var iväg med en deltagare som är minst lika mycket av en livsnjutare som jag. Vi lyxade till det och tog oss en rejäl frukost på ett supermysigt fik. Ibland har man tur!

 Sen avslutade jag måndagen med att gå på visning. Det var det största råtthål Kärra har att erbjuda för inte mindre än 815.000:- Herre, vad ska det här sluta...

Skit!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback