Lapptäcke

Nu har både Filip och Olle haft sina högtidsdagar och då kan jag visa mina projekt jag pysslar med det sista. Jag och min lilla symaskin är ett fint team numera och lapptäcke var ett bra första projekt då de är ganska enkla att göra så länge man är noggrann.

Köpte en några nya tyger, några på loppis och det blommiga kommer från en klänning jag köpte för flera år sedan men aldrig använt. Tycker det är roligt att blanda lite så täcket får en historia. Ville få fler bilder på men det var svårare att hitta en bra skrivare än vad jag trodde så blev bara varsin.

Har varit mycket mätande och strykande men jag är i jättenöjd med resultaten på båda. Hoppas de små får användning för dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback