Kalas, kalas, kalas...!

Jag har kalasat mig hela helgen lång! Eller egentligen har jag tillbringat mest tid åt att förbereda kalas men njutit av familj, goda vänner och mat har jag också klämt in ; )

Igår var det familjemiddag och idag födelsedaglunch för fina vänner. Nu är jag helt totalt slut och hoppas jag inte behöver baka fler chockad/mojito marängtårtor på ett tag.

Lägenheten är fylld med blommor och bubbel och mitt i allt detta sitter jag och är lycklig för alla fina jag har omkring mig! Inte ett enda kort tog jag under hela helgen men vad gör det...


Kommentarer
carro säger:

Ja visst är det otroligt hur trött man kan bli av att ordna något man tycker är så kul? Vad kul att det blev lyckat, synd att du är så gammal som jag så att mina firanden krockade med dina! Kram

2013-05-19 | 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback